Zendorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizi sövsekmi sevsekmi artık karar veremedik. Madem bi halt yapmaya kalkışıyorsunuz 100 kere dedik çalmadan çırpmadan yapın diye.Daha dakka bir gol bir başkalarının sitelerine yazdığı şeyleri değiştirme zahmetinde bulundmadan aynen yazmışsınız . Yazık size ve sizden server alanlara ...
Onur bey idi sanırım. Veya Soysal bey,
Toplu ip kiralayan ve yeni açılan ve 2. ay akibeti ne olacağı bilinmeyen kişilerin hepsi sizce böyle yapmamaktadır? Bence söz bile söylenmez. Piyasanın üstadları kendilerini biliyor; taklitler gerçekleri yansıtır tarzında bir söz vardır. Ek olarak; server alan var mıdır acaba o da muammadır.

-Arkadaşım öneri kabul ediyorsanız; Sitenizi güzel bir şekilde tasarlatın, toplu ip'den vazgeçin. Kopya yazı, kopya içerik ile bir yerlere gelme çabasında olmayın. Yenilikçi olun sektöre girecekseniz tam girin. Her şeyi sıfırdan başlayın veya geliştirerek başlayın. Ama bir şeyler katın; çorbayı el ile içmeyin, çorbayı kaşık bularak için... Anladıysanız ne mutlu bu sektör de olan kişilere, ne mutlu bana, bizlere, sizlere...