• 09-08-2006, 13:28:12
    #19
    Üyeliği durduruldu
    o video sahte zaten en altdada bi komedi sitesinin reklamı var
  • 09-08-2006, 16:04:15
    #20
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten güzelmiş bu saint rows nerde bulunur :P
  • 11-08-2006, 11:08:15
    #21
    Üyeliği durduruldu
    gta sa dan iyi gibi sesleri muhteşem efektleride güzel demin bizim cd ciye gittim geldim oyunun ismini söyledim bönbön baktı
  • 12-08-2006, 17:13:45
    #22
    Üyeliği durduruldu
    bu oyunu bulmak lazım çok tuttum
    bulanlar ***** diye yazmazsa pm atsın duacısı olurum 256 ekran kartı var işe yarasın demi
  • 25-09-2006, 00:21:29
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ama gta zaten guzel demi
  • 21-10-2006, 19:34:41
    #24
    ben gta 4 ü çok seviyorum
  • 11-01-2007, 10:43:08
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    olabilir sanki fake
  • 11-01-2007, 19:38:17
    #26
    fake ama yine de gta nın üzerine oyun yok..
  • 11-01-2007, 19:54:32
    #27
    Üyeliği durduruldu
    gta yeni birşeyleri varmı bilgisi olan var mı?