bitti
1.595
●66.261
- 05-06-2010, 02:08:44İndiriyorum şimdi half-life oynayacak varsa kapışalım.
- 05-06-2010, 03:11:01Ufak bir maç yaptık 3-4 arkadaşla gayet güzeldi, yarın devam ederiz. Webkarizma geldi sonradan ortalığı dağıttı, tabi buldu uykulu webmasterları
kısmet değilmiş