• 27-05-2010, 01:47:49
    Üyeliği durduruldu
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kral kim duyamadım :$
    Şu kralla yarın birde ben tanışim
  • 27-05-2010, 01:48:58
    yarın kralı göstericem size, ceset torbalarınızı hazırlayın
  • 27-05-2010, 01:49:35
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu kralla yarın birde ben tanışim
    Yarın kaçta nerde
  • 27-05-2010, 01:51:18
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın kaçta nerde
    16:00 crossfire meydanı
  • 27-05-2010, 01:52:18
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16:00 crossfire meydanı
    Gündüz ofis bekler ama akşama saat 8'den itibaren sizlerleyim.Bir yere ayrılmayın
  • 27-05-2010, 01:55:16
    Üyeliği durduruldu
    Bydvt_

    Hocam bu adamdan bıktım çıktım nereye gitsem görüp vuruyor o değil on metre önümde bomba düşüyor ölüyorum adamın üstüne füze atıyorum ölmüyor..

    Vallahi terminatör gibi birşey bunlar

    Bir dahada davosa gelmem
  • 27-05-2010, 01:58:31
    Üyeliği durduruldu
    indiriyorum bakalım.
  • 27-05-2010, 02:00:40
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu kralla yarın birde ben tanışim
    gel sende gel senide görelim
  • 27-05-2010, 02:00:51
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündüz ofis bekler ama akşama saat 8'den itibaren sizlerleyim.Bir yere ayrılmayın
    Hatta turnuva falan yapsak hiç fena olmaz. Katılım 2 dolar pp mesela Biraz kumara vuralım