Konu
bitti
27-05-2010, 02:00:51
#657
F.Gungor
MaxidaTa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gündüz ofis bekler
ama akşama saat 8'den itibaren sizlerleyim.Bir yere ayrılmayın
Hatta turnuva falan yapsak hiç fena olmaz. Katılım 2 dolar pp mesela
Biraz kumara vuralım