• 19-05-2010, 16:06:57
    #1
    Merhaba R10 üyeleri.
    Aramızda Knight Online oyununu bilmeyen yoktur sanırım.
    Türkiye'de çok bağımlılık yapan ve kendini çok sevdiren bir oyundur.
    Bu oyunda Gold Bar satılıyor.
    Oyuncuların dilinde GB deniliyor.
    Aramızda GB satanlar varsa benimle iletişime geçebilirlermi
    Teşekkürler.
  • 19-05-2010, 23:06:30
    #2
    Yakında bakkallar bile GB satmaya başlarlar... Nasıl önüne geçilmiyor bu olayın, K2'nin umrunda değil oyun.
  • 19-05-2010, 23:43:06
    #3
    Merhabalar ;
    Arkadaşlar biz böyle oyun oynarak sadece Ülkemizi zarara sokuyoruz.Örneğin para verip yabancıların yaptığı online oyunu oynayarak (sözüm meclisten dışarı) elin gavurunu kazandıracağımıza. Biz r10.net kullanıcıları olarak online bir oyun kursak da birazda biz ülkemizi kalkındırsak olmaz mı ?
    Biz onlara para vereceğimize adam gibi online oyun kursak da onlar bize para verseler biz de böylece ülkemizin sesini öyle duyursak ya bütün dünyaya...
    Adamlar Şöyle Deseler ;
    Helal olsun şu TÜRK'Lere fıstık gibi oyun yapmışlar demesi bizi gururlandırmaz mı ?
    Edeple Gelen Lütufla Gider.
    ________________
    Makaleleriniz özgün bir şekilde hazırlanıp teslim edilir.
    İletişim : banner_webtasarim@hotmail.com
  • 19-05-2010, 23:47:39
    #4
    önce devlet önümüzü açmalı onlarda oyun firmalarına sınırsız destek kredisi var bizde sınırsız vergi oturtma var 2,000,000 $ %40 komisyon istiyor MGAME knight online lisansı için alsan ne yazar kar edemezsin türkiyede vergiydi şuydu buydu
  • 19-05-2010, 23:52:52
    #5
    akarada karakter lazımsa itemli, görüşelim
  • 20-05-2010, 13:36:59
    #6
    BaNNeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ;
    Arkadaşlar biz böyle oyun oynarak sadece Ülkemizi zarara sokuyoruz.Örneğin para verip yabancıların yaptığı online oyunu oynayarak (sözüm meclisten dışarı) elin gavurunu kazandıracağımıza. Biz r10.net kullanıcıları olarak online bir oyun kursak da birazda biz ülkemizi kalkındırsak olmaz mı ?
    Biz onlara para vereceğimize adam gibi online oyun kursak da onlar bize para verseler biz de böylece ülkemizin sesini öyle duyursak ya bütün dünyaya...
    Adamlar Şöyle Deseler ;
    Helal olsun şu TÜRK'Lere fıstık gibi oyun yapmışlar demesi bizi gururlandırmaz mı ?
    Katılıyorum.
  • 20-05-2010, 14:22:07
    #7
    ZaFHeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında bakkallar bile GB satmaya başlarlar... Nasıl önüne geçilmiyor bu olayın, K2'nin umrunda değil oyun.
    K2network veya GamersFirst şirketi oyuncuların veya oyunun durumu umrunda değil önemli olan gelecek para.Xtrap ın kalkması APR sistemi denen meredi cıkardılar koxp yapanları için sistemi aşmak en fazla 10dk lık iş.Oyundaki real oyuncular artık zevk alamıyorlar.Bırakın Knight Online yi SilkRoad veya baska oyunlara bakın.
  • 20-05-2010, 14:39:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    varsa bende pm isteyebilir miyim
  • 20-05-2010, 14:41:51
    #9
    arkadaşlar bendede ayın 1 ine kadar süresi olan Heaven fire koxq var lazım oLursa satabilirim başlıycaktım ama vaz geçtim normali 8.5 Tl 8 tl ye bırakırım hadi r10'a 7.5 oLsun

    alıcı varsa pm