Merhabalar ;
Arkadaşlar biz böyle oyun oynarak sadece Ülkemizi zarara sokuyoruz.Örneğin para verip yabancıların yaptığı online oyunu oynayarak (sözüm meclisten dışarı) elin gavurunu kazandıracağımıza. Biz r10.net kullanıcıları olarak online bir oyun kursak da birazda biz ülkemizi kalkındırsak olmaz mı ?
Biz onlara para vereceğimize adam gibi online oyun kursak da onlar bize para verseler biz de böylece ülkemizin sesini öyle duyursak ya bütün dünyaya...
Adamlar Şöyle Deseler ;
Helal olsun şu TÜRK'Lere fıstık gibi oyun yapmışlar demesi bizi gururlandırmaz mı ?
Edeple Gelen Lütufla Gider.
________________
Makaleleriniz özgün bir şekilde hazırlanıp teslim edilir.
İletişim :
banner_webtasarim@hotmail.com