• 27-11-2009, 10:22:26
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    CsFrekans Sunucu Panelinden Görüntüler ;


    Panele Giris Görüntüsü için TIKLAYINIZ
    Panelden Genel Görüntü için TIKLAYINIZ
    Panelden Dosya Düzenleme görüntüsü için TIKLAYINIZ
    Panel Özel FTP Server Görüntüsü için TIKLAYINIZ
    Panel bildirim yolllama bölümü için TIKLAYINIZ
    Panel eklenti kurma/kaldırma/güncelleme bölümü için TIKLAYINIZ
    Panel Harita Ekleme Bölümü için TIKLAYINIZ
    Panel Konsol Bölümü için TIKLAYINIZ

    ayrıntılı bilgi; www.csfrekans.com
    msn/mail: oguz@csfrekans.com
  • 27-11-2009, 15:53:37
    #2
    GameCP.
  • 27-11-2009, 15:59:43
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    gamecp'nin lisanslı sürümünü kullanmaktayız ve tarafımızda türkcelestirilmistir
  • 27-11-2009, 18:44:49
    #4
    csfrekans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gamecp'nin lisanslı sürümünü kullanmaktayız ve tarafımızda türkcelestirilmistir
    Derken ?
  • 27-11-2009, 19:15:03
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    SadeceOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derken ?
    bence gayet açık gamecp türçe
  • 27-11-2009, 20:02:14
    #6
    baylar bayanlar uzatmayın işte almış GameCP kiralamış serverlarında kullanıyor insanlara gösterebilmek içinde bir topic açmak istemiş. 2. bir post atılması bile luzumsuz olan sıradan bir konu
  • 27-11-2009, 21:03:07
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baylar bayanlar uzatmayın işte almış GameCP kiralamış serverlarında kullanıyor insanlara gösterebilmek içinde bir topic açmak istemiş. 2. bir post atılması bile luzumsuz olan sıradan bir konu
    napalım bizim sizin kadar bilgimiz yok gamecp ile yetiniyoruz
  • 28-11-2009, 00:33:00
    #8
    csfrekans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    napalım bizim sizin kadar bilgimiz yok gamecp ile yetiniyoruz

    tamam bişey demedim zaten satın almış kullanıyor dedim hemen düşürme kendini öyle
  • 28-11-2009, 09:48:43
    #9
    Tarafımızdan türkçeleştirilmiş gibi birşey yazmışta o yüzden mesaj attım, yoksa dediğin gibi bir konu tabiki.