• 28-11-2009, 13:17:11
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    SadeceOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarafımızdan türkçeleştirilmiş gibi birşey yazmışta o yüzden mesaj attım, yoksa dediğin gibi bir konu tabiki.
    yanlış birşey söylediğimi düşünmüyorum gamecp normal lisans dili ingilizce yanında rusça , portekizce , çince gibi diller var ..
  • 28-11-2009, 13:32:26
    #11
    csfrekans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış birşey söylediğimi düşünmüyorum gamecp normal lisans dili ingilizce yanında rusça , portekizce , çince gibi diller var ..
    Onu bizde biliyoruzda, türkçe çevirisini yapan siz değilsiniz size sağlayan firma ben bunu söyledim. Amacım polimik yaratmak değil.
  • 28-11-2009, 14:36:39
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    SadeceOyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu bizde biliyoruzda, türkçe çevirisini yapan siz değilsiniz size sağlayan firma ben bunu söyledim. Amacım polimik yaratmak değil.
    Hizlisunucum Bahadır bey ile çok yakın bir ilişkimiz bulunmaktadır ve Paneller vs her konuda yardımlaşmaktayız
  • 28-11-2009, 16:20:06
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1.6 mı serverleriniz?
  • 28-11-2009, 17:11:14
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.6 mı serverleriniz?
    evet 1.6 isteğe bağlı olarak 1.5 ve cod serverleri de kurmaktayız
  • 28-11-2009, 18:10:22
    #15
    csfrekans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet 1.6 isteğe bağlı olarak 1.5 ve cod serverleri de kurmaktayız
    iyi bakalım hayırlı işler demek düşer bize
  • 29-11-2009, 01:33:29
    #16
    neyse birşey demiyorum