• 07-05-2026, 14:20:16
    #1
    selamlar, farkettim ki r10 da baya bi mobile legends bang bang oyuncusu var, r10 takımı kurup eğlenebiliriz?

    Eklemek isteyen arkadaşlar ekleyebilir, koridor farketmiyor mid hariç oynarim.

    nick

    Dumbukmartis3169
  • 07-05-2026, 14:25:13
    #2
    Yangından dolayı oyun açılırsa inşallah kurarız 😀
    Bu arada EXP laneyim mistik 60 yıldızım oynamak isteyen yazabilir.
  • 07-05-2026, 14:54:13
    #3
    Orman veya mid oynarım bende genelde klan kurma varsa R10 diye kurulabilir