selamlar, farkettim ki r10 da baya bi mobile legends bang bang oyuncusu var, r10 takımı kurup eğlenebiliriz?

Eklemek isteyen arkadaşlar ekleyebilir, koridor farketmiyor mid hariç oynarim.

nick

Dumbukmartis3169