• 26-11-2025, 15:18:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar, umarım iyisinizdir. Bende Logitech DFGT var otomatik vitesli olan ve direksiyonu çok ses yapıyor. Bu akşam G29 almayı düşünüyorum. Sizce mantıklımı yoksa farklı bir öneriniz var mıdır?
  • 26-11-2025, 15:25:45
    #2
    Zaten direksiyon seti denildiğinde G29 akla gelir. ETS oynayan bir çok kullanıcı G29 seti ile oynar. Doğru tercih hatta zam gelmeden satın alın.
  • 26-11-2025, 15:26:41
    #3
    12.000 e 10 günlük 2.el buldum. fatura kutu herşeyi var. Alıyorum o zaman. Teşekkürler hocam.
  • 26-11-2025, 15:34:59
    #4
    canwost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12.000 e 10 günlük 2.el buldum. fatura kutu herşeyi var. Alıyorum o zaman. Teşekkürler hocam.
    hocam yalnız G29 da vites kutusu çıkmaz eğer baktığınız üründe vites kutusu ile birlikte ise kaçırmayın
  • 26-11-2025, 15:35:45
    #5
    Evet vites ile birlikte hocam.
  • 26-11-2025, 15:43:17
    #6
    Bahsettiğiniz gibi ise fiyat gayet iyi alınır hocam iyi gazlamalar şimdiden
  • 26-11-2025, 15:46:02
    #7
    Teşekkür ederim hocam