Merhaba arkadaşlar, umarım iyisinizdir. Bende Logitech DFGT var otomatik vitesli olan ve direksiyonu çok ses yapıyor. Bu akşam G29 almayı düşünüyorum. Sizce mantıklımı yoksa farklı bir öneriniz var mıdır?