zeyps adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Red Dead Redemption 2
12
●340
- 23-07-2025, 23:15:21İyi bundan sonra tedarikçim sen ol o zaman hocam. DM'den iban atayım sattığım oyun başına hesap + para verirsin.
- 23-07-2025, 23:16:25İroniyi niye ciddiye alıyorsunuz?UcuzOyuncum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca ihtiyacınız varsa neden olmasın.
- 23-07-2025, 23:20:21Yo estağfurullah benimki de ironiydi kaale almazeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasa nasıl düştüyse insanlar 15-20 TL'ye muhtaç sanırım.
Serbest piyasa fazlasıyla uçmuş durumda moderatör ekibi bir el atsa fena olmaz.
Ayrıca ihtiyacınız varsa neden olmasın.