zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İroniyi niye ciddiye alıyorsunuz? Ayrıca ihtiyacınız varsa neden olmasın.
Yo estağfurullah benimki de ironiydi kaale alma Piyasa nasıl düştüyse insanlar 15-20 TL'ye muhtaç sanırım.
Serbest piyasa fazlasıyla uçmuş durumda moderatör ekibi bir el atsa fena olmaz.