İroniyi niye ciddiye alıyorsunuz?

Ayrıca ihtiyacınız varsa neden olmasın.
Yo estağfurullah benimki de ironiydi kaale alma

Piyasa nasıl düştüyse insanlar 15-20 TL'ye muhtaç sanırım.
Serbest piyasa fazlasıyla uçmuş durumda moderatör ekibi bir el atsa fena olmaz.