• 28-06-2023, 02:19:13
    #1
    Aktif bir şekilde muhabbet makaralı Rust oynayan var mı ? veyahut ekip olmak isteyen
  • 30-06-2023, 18:41:34
    #2
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    İlgilenirseniz ben oynuyorum, 2-3 kişilik ekip de var saatler uyuşursa oynayabiliriz. Profilimdeki WP numarası üstünden yazabilirsiniz isterseniz.
  • 30-06-2023, 22:34:22
    #3
    bende oynuyorum hocam
  • 30-06-2023, 22:58:12
    #4
    zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgilenirseniz ben oynuyorum, 2-3 kişilik ekip de var saatler uyuşursa oynayabiliriz. Profilimdeki WP numarası üstünden yazabilirsiniz isterseniz.
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende oynuyorum hocam
    Şuan oynayacak var mı dostlar toplanalım dc de ?
  • 01-07-2023, 00:08:34
    #5
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan oynayacak var mı dostlar toplanalım dc de ?
    Tatil dönüşü olabilir hocam.