zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlgilenirseniz ben oynuyorum, 2-3 kişilik ekip de var saatler uyuşursa oynayabiliriz. Profilimdeki WP numarası üstünden yazabilirsiniz isterseniz.
kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende oynuyorum hocam
Şuan oynayacak var mı dostlar toplanalım dc de ?