• 26-04-2009, 16:12:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar ben bi cs 1.5 sw aldım. kendi kendime dedimki r10 da 2 takım kuralım d2 de maç yapalım haftada 1 gun olsun dedım. veeeeeee 1.5 cileri beklerim dedim
    Map : De_dust2 de yaparız istek olursa diğer pro maplardada yapabiliriz
    10 T - 10 Ct olcak

    Tag Olarak r10 # ve GooGLe # die düşündüm

    GooGLe # T olcak - r10 # CT olcak

    ************
    Terörler
    1)GooGLe # Zambak [C]
    2)GooGLe # Scorpion
    3)
    4)
    5)
    6)
    7)
    8)
    9)
    10)
    ----
    Anti Ct LeR
    1)r10 # DrawLorD
    2)r10 # m72
    3)
    4)
    5)
    6)
    7)
    8)
    9)
    10)
    Not : Hangı Takımdan Olmak İsterseniz Buraya Nick Yazın Ben size Saati ve Tarihleri Pm Olarak Atıcam

    Sw İpsi : cs2.sistemofcs.com dur
  • 26-04-2009, 19:28:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    CT
    1) * YaLi

    Ekleyebilirsin çok iyi cs oynarım
  • 26-04-2009, 19:29:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada anti ct olmaz anti t olur
  • 26-04-2009, 19:29:29
    #4
    1.6 olsaydı katılım daha fazla olurdu tahminim.. bende orta düzey bir 1.6 oyuncusuyum
  • 26-04-2009, 19:46:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    keşke 1.6 olsaydı
  • 26-04-2009, 21:04:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1.6 yıda açarız siz isteyin yeter
  • 26-04-2009, 21:10:56
    #7
    zambak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.6 yıda açarız siz isteyin yeter
    açarsan yaz benide
  • 26-04-2009, 21:15:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    oke yazarım bi kaç gune açarım ben bunu işlerden sıkıldık die duzenlemısdım yanı sızlerı dusundugum ıcın
  • 27-04-2009, 02:35:05
    #9
    Anti Ct DrawLorD bende gelirim.