merhaba arkadaşlar ben bi cs 1.5 sw aldım. kendi kendime dedimki r10 da 2 takım kuralım d2 de maç yapalım haftada 1 gun olsun dedım. veeeeeee 1.5 cileri beklerim dedim
Map : De_dust2 de yaparız istek olursa diğer pro maplardada yapabiliriz
10 T - 10 Ct olcak

Tag Olarak r10 # ve GooGLe # die düşündüm

GooGLe # T olcak - r10 # CT olcak

************
Terörler
1)GooGLe # Zambak [C]
2)GooGLe # Scorpion
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
----
Anti Ct LeR
1)r10 # DrawLorD
2)r10 # m72
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
Not : Hangı Takımdan Olmak İsterseniz Buraya Nick Yazın Ben size Saati ve Tarihleri Pm Olarak Atıcam

Sw İpsi : cs2.sistemofcs.com dur