• 08-04-2009, 20:43:18
    #1
    Konami, bugün yaptığı açıklama ile Pro Evolution Soccer 2010’u ve oyunun özelliklerini duyurdu. PC, PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360, PSP ve cep telefonları için hazırlanan oyun, birçok açıdan kendini yeniliyor ve geliştiriyor. Konami, serinin yeni oyununda yapılan geliştirmeleri şu başlıklar altında topladı: Oynanış, geliştirilmiş görsellik, yepyeni animasyonlar ve hareketler, genişleyen Master League, yapay zeka, özel oyun karakteristikleri, strateji kullanımı, maç atmosferi, penaltılar ve lisans. Bu kadar çok başlığı gördükten sonra beklentimiz de fazlasıyla arttı.

    KAYNAK : Pro Evolution Soccer 2010 duyuruldu!

    Heyecanla Bekliyoruz
  • 08-04-2009, 20:46:15
    #2
    pes üzerine futbol oyunu tanımam, çıksında oynayalım.
  • 08-04-2009, 22:13:35
    #3
    2009 oynadım bitirdim bugüne kadar oynayıp zevk aldığım tek futbol oyunu.
  • 08-04-2009, 23:35:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Master Ligini bakalım nasıl yapacaklar çok zevkli master lig adamları geliştirme vs vs umarım biraz daha iyileştirirler.
  • 08-04-2009, 23:46:58
    #5
    bence önemli olan yapay zeka
    geliştirdiklerini söylemişler bakalım ne olcak
  • 08-04-2009, 23:48:12
    #6
    Türkiye Ligi Yinemi Yok
  • 09-04-2009, 01:57:27
    #7
    pes 2009 için tr spiker bekliyorum oynamak için,çıkmadı gitti hasan mustan ile tr spikerli daha güzel oluyor oyun,bu yüzden 4-5 ayda 2-3 maç yapıyorum bende.2010 çıkacak ben daha 2009 u dogru dürüst oynayamadım.ooof of
  • 09-04-2009, 17:17:02
    #8
    JeaLouS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Master Ligini bakalım nasıl yapacaklar çok zevkli master lig adamları geliştirme vs vs umarım biraz daha iyileştirirler.
    Master Lig hep en çok ilgimi çeken bölümdü.

    erkanertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye Ligi Yinemi Yok
    Türkiye Lig'i yok. İnşallah ileride olucak. Ama ek paket çıkıcaktır TR Lig için.