Konu
Pro Evolution Soccer 2010 duyuruldu!
09-04-2009, 01:57:27
#7
fatihbaz
pes 2009 için tr spiker bekliyorum oynamak için,çıkmadı gitti
hasan mustan ile tr spikerli daha güzel oluyor oyun,bu yüzden 4-5 ayda 2-3 maç yapıyorum bende.2010 çıkacak ben daha 2009 u dogru dürüst oynayamadım.ooof of