pes 2009 için tr spiker bekliyorum oynamak için,çıkmadı gitti hasan mustan ile tr spikerli daha güzel oluyor oyun,bu yüzden 4-5 ayda 2-3 maç yapıyorum bende.2010 çıkacak ben daha 2009 u dogru dürüst oynayamadım.ooof of