Emeğiyle yapmış...
20
●2.628
- 01-04-2009, 20:41:09Üyeliği durdurulduYalalnlarımı söyle bakalım bende bileyim? Dua etki sadece ben tek çabalıyorum hayatcs yi katmıyorum bile.
- 02-04-2009, 03:03:01Güzel yazmışsın. Komik duruyor değilmi, databaseyi isteyin falan :P Ama databasei almış kadar kopyalanmıştı oyunalemi.com forumlarıJrsheriff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Belki başkaları sana bunları ÖRNEKLERİ/DELİLLERİ ile gösteremez. Çünkü gördüğüm kadarıyla o kopyaladığınız sürüsüyle konuyu çoktan yoketmişsiniz utancınızdan :P Ama Google 'ın CACHE sistemini unuttunuz. İşte OA forumlarında yayınlanan duyurular, ardından da sizin sitenize kopyalanmış halleri, resimleriyle :FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KONU 1 : WAD ve BSP ile 3D 'nin Engellenmesi
OA Forum Konu Linki (hala aktiftir) : http://www.oyunalemi.com/forum/wad-v...esi-t2245.html
Konuyu açış tarihimde orda göreceğiniz üzere : 07-31-2008
GencKafe çalıntı konu (cache) : WAD ile 3D'nin Engellenmesi - GencKafe.Net
Konu tarihi : 08-08-08
nekadar hoş dimi.. Ufak re-write larla süslenmiş tabi okadar da olsun hırsızlığında ölçüsü var en azından onu biliyosunuz
Bir örnek daha verelim 1-2 hafta biraz yoğunum gelemeyebilirim. En az 2 hafta susturur sizi :
KONU 2 : Yine bir İLK! ONLY HS Server OA dan. (headshot training arena adlı büyük bölümü OA tarafından geliştirilen bir MOD)
OA Forum Duyurusu : http://www.oyunalemi.com/forum/yine-...dan-t1399.html
Konu Tarihi : 06-27-2008
GencKafe çalıntı konu (cache) : HeadShot Training Arena - GencKafe.Net - GencKafe.Net
Konu Tarihi : 07-08-08 (üstteki konudan bir gün önce
Heralde o 3 4 günde silip süpürmüşler adamlar)
Yine ufak tefek kelime değişiklikleri görmekteyiz. Tabi en az 12-14 yaşında olan her biriniz burda yapılan çalıntı veri değiştirme taktiğini hisseder durumda
Belki aranızda, "bu mod size aitse onlar nasıl kurmuşlar" diye soranlar olabilir. Aranızda CS işlerini az çok bilenler varsa "cmd dlfile" adlı bug sayesnde server üzerindeki dosyalar (mod dosyaları) çekilebiliyor. Modu da bu şekilde yürütmüşler garipler...
Hadi hayırlı sabahlar. Fazla kavga etmeyin nolur üzülüyorum sonra..

Bir örnek daha verelim 1-2 hafta biraz yoğunum gelemeyebilirim. En az 2 hafta susturur sizi :