Jrsheriff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelelim Genç Kafeye..
Oyun aleminden Ftp alıp kopyalamışlar gibi duruyor.
Durmakla kalmıyor öylede zaten.
Utanamasanız forumdaki postları da kopyalıyacaksınız.
Veya boşverin ekletin gehinnumu isteyin databaseyi ... bu kadar yani =)
Neyse emek hırsızı değildir bunlar sözde..
Güzel yazmışsın. Komik duruyor değilmi, databaseyi isteyin falan :P Ama databasei almış kadar kopyalanmıştı oyunalemi.com forumları

FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
madem oyunaleminden ftp almış gibi duruyoruz göster bakalım neyi almışız bana bir tane örnek göster. adamın asabını bozma.
Belki başkaları sana bunları ÖRNEKLERİ/DELİLLERİ ile gösteremez. Çünkü gördüğüm kadarıyla o kopyaladığınız sürüsüyle konuyu çoktan yoketmişsiniz utancınızdan :P Ama Google 'ın CACHE sistemini unuttunuz. İşte OA forumlarında yayınlanan duyurular, ardından da sizin sitenize kopyalanmış halleri, resimleriyle :

KONU 1 : WAD ve BSP ile 3D 'nin Engellenmesi
OA Forum Konu Linki (hala aktiftir) : http://www.oyunalemi.com/forum/wad-v...esi-t2245.html
Konuyu açış tarihimde orda göreceğiniz üzere : 07-31-2008

GencKafe çalıntı konu (cache) : WAD ile 3D'nin Engellenmesi - GencKafe.Net
Konu tarihi : 08-08-08

nekadar hoş dimi.. Ufak re-write larla süslenmiş tabi okadar da olsun hırsızlığında ölçüsü var en azından onu biliyosunuz Bir örnek daha verelim 1-2 hafta biraz yoğunum gelemeyebilirim. En az 2 hafta susturur sizi :

KONU 2 : Yine bir İLK! ONLY HS Server OA dan. (headshot training arena adlı büyük bölümü OA tarafından geliştirilen bir MOD)
OA Forum Duyurusu : http://www.oyunalemi.com/forum/yine-...dan-t1399.html
Konu Tarihi : 06-27-2008

GencKafe çalıntı konu (cache) : HeadShot Training Arena - GencKafe.Net - GencKafe.Net
Konu Tarihi : 07-08-08 (üstteki konudan bir gün önce Heralde o 3 4 günde silip süpürmüşler adamlar)
Yine ufak tefek kelime değişiklikleri görmekteyiz. Tabi en az 12-14 yaşında olan her biriniz burda yapılan çalıntı veri değiştirme taktiğini hisseder durumda Belki aranızda, "bu mod size aitse onlar nasıl kurmuşlar" diye soranlar olabilir. Aranızda CS işlerini az çok bilenler varsa "cmd dlfile" adlı bug sayesnde server üzerindeki dosyalar (mod dosyaları) çekilebiliyor. Modu da bu şekilde yürütmüşler garipler...

Hadi hayırlı sabahlar. Fazla kavga etmeyin nolur üzülüyorum sonra..