• 15-02-2022, 02:40:31
    #1
    Merhaba hocalarım şu anda oyun dünyasını alt üst eden bir çoğunuzun duyduğu Lost Ark Diye MMO oyunu var. Ben de bu oyuna başlamak istiyorum eğer r10 üzerinden bu oyuna başlamayı düşünen var ise klan olarak oynayabiliriz.
  • 15-02-2022, 02:43:38
    #2
    Ben de çok merak ettim ama indirmedik açıkçası zaman bulamadığım için. Mart ayında da askerim hiç gözüm kesmedi. Denenebilir aslında
  • 15-02-2022, 02:48:14
    #3
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de çok merak ettim ama indirmedik açıkçası zaman bulamadığım için. Mart ayında da askerim hiç gözüm kesmedi. Denenebilir aslında
    Açıkçası bu türde oynayacağım 2. oyun olacak o yüzden alışma süreci sancılı olur gibi Oynayan herkes beğeniyor ve öneriyor bakalım nasılmış.
  • 15-02-2022, 02:49:24
    #4
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası bu türde oynayacağım 2. oyun olacak o yüzden alışma süreci sancılı olur gibi Oynayan herkes beğeniyor ve öneriyor bakalım nasılmış.
    Bu ücretli packleri ben anlamadım ücretsizi de var ücretlisi de var. Neye göre acaba
  • 15-02-2022, 02:51:05
    #5
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ücretli packleri ben anlamadım ücretsizi de var ücretlisi de var. Neye göre acaba
    Ben de ücretsiz paketle başlıyorum hocam. Başlangıç paketi normalde Türkiyeye özel fiyatla 60TL idi ancak bazı akıllı arkadaşlar 60TL ye alıp oyun içinde yabancılara kar payı koyarak sattığı için firma 280 tl yaptı önlem alarak.
  • 15-02-2022, 02:52:30
    #6
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de ücretsiz paketle başlıyorum hocam. Başlangıç paketi normalde Türkiyeye özel fiyatla 60TL idi ancak bazı akıllı arkadaşlar 60TL ye alıp oyun içinde yabancılara kar payı koyarak sattığı için firma 280 tl yaptı önlem alarak.
    İndirmeye aldık bakalım yarına anca iner herhalde :P
  • 15-02-2022, 02:53:33
    #7
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirmeye aldık bakalım yarına anca iner herhalde :P
    Tamamdır hocam pm üzerinden ulaşabilirsiniz oynamak isterseniz
  • 15-02-2022, 02:54:15
    #8
    Vaktim olsa Vanquisher pack ile başlardım şahane bir oyun.
  • 15-02-2022, 02:55:26
    #9
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vaktim olsa Vanquisher pack ile başlardım şahane bir oyun.
    Keşke fırsatçılar yüzünden paket fiyatları artmamış olsaydı hocam maalesef böyle şeyleri çok çabuk sömürüyoruz