Merhaba hocalarım şu anda oyun dünyasını alt üst eden bir çoğunuzun duyduğu Lost Ark Diye MMO oyunu var. Ben de bu oyuna başlamak istiyorum eğer r10 üzerinden bu oyuna başlamayı düşünen var ise klan olarak oynayabiliriz.