Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vaktim olsa Vanquisher pack ile başlardım şahane bir oyun.
Keşke fırsatçılar yüzünden paket fiyatları artmamış olsaydı hocam maalesef böyle şeyleri çok çabuk sömürüyoruz