Lost Ark Oynayan Var Mı?
30
●952
- 15-02-2022, 02:48:14Açıkçası bu türde oynayacağım 2. oyun olacak o yüzden alışma süreci sancılı olur gibiSergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oynayan herkes beğeniyor ve öneriyor bakalım nasılmış.
- 15-02-2022, 02:49:24Bu ücretli packleri ben anlamadım ücretsizi de var ücretlisi de var. Neye göre acabaenessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2022, 02:51:05Ben de ücretsiz paketle başlıyorum hocam. Başlangıç paketi normalde Türkiyeye özel fiyatla 60TL idi ancak bazı akıllı arkadaşlar 60TL ye alıp oyun içinde yabancılara kar payı koyarak sattığı için firma 280 tl yaptı önlem alarak.Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2022, 02:52:30İndirmeye aldık bakalım yarına anca iner herhalde :Penessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2022, 02:53:33Tamamdır hocam pm üzerinden ulaşabilirsiniz oynamak istersenizSergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2022, 02:55:26Keşke fırsatçılar yüzünden paket fiyatları artmamış olsaydı hocamPeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maalesef böyle şeyleri çok çabuk sömürüyoruz
Oynayan herkes beğeniyor ve öneriyor bakalım nasılmış.
maalesef böyle şeyleri çok çabuk sömürüyoruz