• 17-12-2020, 14:46:10
    #1
    Merhaba,
    Yeni başlayıp bir süre ara verdiğim ETS2 bugün giriş yaptığımda bu hatayı verdi..
    MP kurup sorunsuz kullanıyordum ancak şuan böyle bir sorunla karşılaştım;





    Oynayan ya da bilgisi olup yardımcı olabilecek iletişime geçerse sevinirim.
  • 17-12-2020, 14:47:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sürüm düşür hocam steam sürümüyle mp güncel değil
  • 17-12-2020, 14:49:30
    #3
    Son güncel sürümle girmiştim sanırım. Steamden sağ tıklayıp güncellemeler bölümüne tıklayın. Beta bölümü olacak yada adı ikisinden biri oradan sürüm seçenekleri seçip deneyebilirsiniz.
  • 17-12-2020, 14:50:52
    #4
    TruckersMp, ETS2 yani SCS Software'den bağımsız bir oluşum haliyle oyun güncelleme aldıktan sonra kendi sistemlerini güncelleyebiliyorlar güncellemeye göre.
  • 17-12-2020, 14:51:17
    #5
    Steam'de oyun seçeneklerinde Betalar kısmında Hiçbiri - Betaya katılma seçeneğini seçin. İndirme yapacak. Daha sonra giriş yapabilirsiniz.
  • 17-12-2020, 16:18:33
    #6
    Şoför lazım mi abla ehliyetim, src ve psikoteknik belgelerim tam
  • 17-12-2020, 16:23:57
    #7
    Beta kısmından hiçbirini seçtim guncelleyip deneyeceğim.

    @bozkaplan; olur )))
    Uygun bir maaşa anlaşabiliriz boşta tır vardı sana verebilirim