Merhaba,
Yeni başlayıp bir süre ara verdiğim ETS2 bugün giriş yaptığımda bu hatayı verdi..
MP kurup sorunsuz kullanıyordum ancak şuan böyle bir sorunla karşılaştım;
Oynayan ya da bilgisi olup yardımcı olabilecek iletişime geçerse sevinirim.
Son güncel sürümle girmiştim sanırım. Steamden sağ tıklayıp güncellemeler bölümüne tıklayın. Beta bölümü olacak yada adı ikisinden biri oradan sürüm seçenekleri seçip deneyebilirsiniz.
TruckersMp, ETS2 yani SCS Software'den bağımsız bir oluşum haliyle oyun güncelleme aldıktan sonra kendi sistemlerini güncelleyebiliyorlar güncellemeye göre.