Konu
ETS2 Hata Alıyorum
17-12-2020, 14:46:10
#1
vioLeta
Merhaba,
Yeni başlayıp bir süre ara verdiğim ETS2 bugün giriş yaptığımda bu hatayı verdi..
MP kurup sorunsuz kullanıyordum ancak şuan böyle bir sorunla karşılaştım;
Oynayan ya da bilgisi olup yardımcı olabilecek iletişime geçerse sevinirim.