Merhaba,
Yeni başlayıp bir süre ara verdiğim ETS2 bugün giriş yaptığımda bu hatayı verdi..
MP kurup sorunsuz kullanıyordum ancak şuan böyle bir sorunla karşılaştım;





Oynayan ya da bilgisi olup yardımcı olabilecek iletişime geçerse sevinirim.