• 29-09-2020, 21:54:40
    #1
    merhaba gta 4 indirdim ama win10 da çalışmıyor gta 5 çalışıyor çözümü bilen var mı
  • 29-09-2020, 21:58:45
    #2
    Simgeye sağ tık>uyumluluk ile ilgili bişeyler vardı. Onu win Vista falan yapmak lazımdı sanırım
  • 29-09-2020, 22:00:10
    #3
    TomJones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Simgeye sağ tık>uyumluluk ile ilgili bişeyler vardı. Onu win Vista falan yapmak lazımdı sanırım
    onuda yaptım ama olmadı hocam
  • 29-09-2020, 22:33:15
    #4
    Crack'li sürüm mü? Crack'li sürümse o sürüm W10'da çalışmıyor. Steam'de ki sürüm güncellendi, ben de sorunsuz çalışıyordu.