gta 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
gta 4
3
●
81
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
gta 4
29-09-2020, 21:54:40
#1
FatiHSy
merhaba gta 4 indirdim ama win10 da çalışmıyor gta 5 çalışıyor çözümü bilen var mı
29-09-2020, 21:58:45
#2
TomJones
Simgeye sağ tık>uyumluluk ile ilgili bişeyler vardı. Onu win Vista falan yapmak lazımdı sanırım
29-09-2020, 22:00:10
#3
FatiHSy
TomJones adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Simgeye sağ tık>uyumluluk ile ilgili bişeyler vardı. Onu win Vista falan yapmak lazımdı sanırım
onuda yaptım ama olmadı hocam
29-09-2020, 22:33:15
#4
FSahin
Crack'li sürüm mü? Crack'li sürümse o sürüm W10'da çalışmıyor. Steam'de ki sürüm güncellendi, ben de sorunsuz çalışıyordu.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler