Konu
gta 4
29-09-2020, 22:00:10
#3
FatiHSy
TomJones adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Simgeye sağ tık>uyumluluk ile ilgili bişeyler vardı. Onu win Vista falan yapmak lazımdı sanırım
onuda yaptım ama olmadı hocam