• 25-07-2020, 22:01:59
    #1
    Merhaba eskiden wolfteam oynardım şimdi indirdim acaba hesabı olan varmı taklalı falan hesapta sadece oynucayacağım şifre değiştirme olayı vesaire yapmayacağım eğlencesine verebilecek varsa profilimdeki whatsapptan veya pm atabilirmi
  • 25-07-2020, 22:03:22
    #2
    Hey gidi günler
  • 25-07-2020, 22:03:36
    #3
    nakitli hesabım var hocam
  • 25-07-2020, 22:06:39
    #4
    Bak, anılarım depreşti şimdik...
  • 25-07-2020, 22:07:09
    #5
    Platin üye
    geçen gün girip 10 lira yatırdım (zaten 10 lira yetiyor bi kasa alıyorsun oluyor 1000 kasa). Oyuncu kitlesi ölmüş neredeyse. Herkes 10 lirayla zengin olduğu için oyunun zevki kalmamış. Size tavsiyem bırakın sevdiğiniz haliyle aklınızda kalsın
  • 25-07-2020, 22:08:27
    #6
    Hocam yapmayın ya, koca bir mazi geçri gözlerimin önünden. Hey gidi ya. Takla atan oyunda Ronaldo gibiydi. Yaşlanmışız. Eski wolfteam oyunseverlere selamlar
  • 25-07-2020, 22:10:47
    #7
    yasins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yapmayın ya, koca bir mazi geçri gözlerimin önünden. Hey gidi ya. Takla atan oyunda Ronaldo gibiydi. Yaşlanmışız. Eski wolfteam oyunseverlere selamlar
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen gün girip 10 lira yatırdım (zaten 10 lira yetiyor bi kasa alıyorsun oluyor 1000 kasa). Oyuncu kitlesi ölmüş neredeyse. Herkes 10 lirayla zengin olduğu için oyunun zevki kalmamış. Size tavsiyem bırakın sevdiğiniz haliyle aklınızda kalsın
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak, anılarım depreşti şimdik...
    denizlibilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nakitli hesabım var hocam
    2018 de bırakmışımhey gidi günler hesabı olan yok mu versinde oynayam .
  • 25-07-2020, 22:12:12
    #8
    eski çok eski hesabım var bir ara gir,p kutuları açıyım bari oyuna yatırdım ama niye yatırdım bilmiyorum
  • 25-07-2020, 22:13:24
    #9
    2 yıldız var pm at vereyim