Hocam yapmayın ya, koca bir mazi geçri gözlerimin önünden. Hey gidi ya. Takla atan oyunda Ronaldo gibiydi. Yaşlanmışız. Eski wolfteam oyunseverlere selamlar
geçen gün girip 10 lira yatırdım (zaten 10 lira yetiyor bi kasa alıyorsun oluyor 1000 kasa). Oyuncu kitlesi ölmüş neredeyse. Herkes 10 lirayla zengin olduğu için oyunun zevki kalmamış. Size tavsiyem bırakın sevdiğiniz haliyle aklınızda kalsın
Bak, anılarım depreşti şimdik...
nakitli hesabım var hocam
2018 de bırakmışımhey gidi günler hesabı olan yok mu versinde oynayam .