• 26-04-2020, 17:31:00
    #1
    Merhabalar,

    Autopack hakkında bir sorun yaşıyorum. Autopacki bildiğim kadarıyla yapıyorum karakteri şeçip oyuna girmesi lazımken ekran donuyor bir nevi girmiyor geri atıyor. Ücretli ücretsiz destek verecek olanlar pm ile irtibata geçebilirler
  • 26-04-2020, 17:39:21
    #2
    Misafir;
  • 26-04-2020, 22:31:40
    #3
    Arayış devam etmektedir