Merhabalar,

Autopack hakkında bir sorun yaşıyorum. Autopacki bildiğim kadarıyla yapıyorum karakteri şeçip oyuna girmesi lazımken ekran donuyor bir nevi girmiyor geri atıyor. Ücretli ücretsiz destek verecek olanlar pm ile irtibata geçebilirler