• 05-08-2008, 12:24:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bizi bilgisayar bağımlısı yapan Half-Life oyununun 2.`si çıktı ve Gordon Freeman dünyaya geri döndü. Her yaştan, herkesin severek oynadığı bu oyunu oynarken sakın korkmayın.Ben bu oyunu Türkiye`ye geldiğinden 3 gün sonra oynamıştım. Oyundaki görüntü ve ses efektleri o kadar mükemmelki, sanki oyunun içindeymişiniz gibi oynacayacaksınız.Aynen Grand Theft Auto oyunun gibi başka arabalara binip kullanabiliyorsuz ve birde bazı uzay gemileri eklenmiş. Oyun demo versiyon olduğundan 1-2 bölüm oynayabiliyorsunuz. Tam versiyonunda ise 10 bölüm oynuyorsunuz. Kontrol tuşlarında herhangi bir değişiklik yok. Hemen innDirmenizi tavsiye ederim fakat boyutun çok büyük olduğundan büyük bir sabıra ihtiyacınız var.

    http://www.yuklesem.com/download.php?id=5561

    Beyler Half-life 2 online oynanıyor sanırım ? kapışalım bi ara
  • 05-08-2008, 12:26:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    HL 2 çıkalı neredeyse 1 sene olacak yahu
    Oyunu geçen yaz bitirmiştim.
  • 05-08-2008, 12:31:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    walla daha oynamak nasip olmadı