Bizi bilgisayar bağımlısı yapan Half-Life oyununun 2.`si çıktı ve Gordon Freeman dünyaya geri döndü. Her yaştan, herkesin severek oynadığı bu oyunu oynarken sakın korkmayın.Ben bu oyunu Türkiye`ye geldiğinden 3 gün sonra oynamıştım. Oyundaki görüntü ve ses efektleri o kadar mükemmelki, sanki oyunun içindeymişiniz gibi oynacayacaksınız.Aynen Grand Theft Auto oyunun gibi başka arabalara binip kullanabiliyorsuz ve birde bazı uzay gemileri eklenmiş. Oyun demo versiyon olduğundan 1-2 bölüm oynayabiliyorsunuz. Tam versiyonunda ise 10 bölüm oynuyorsunuz. Kontrol tuşlarında herhangi bir değişiklik yok. Hemen innDirmenizi tavsiye ederim fakat boyutun çok büyük olduğundan büyük bir sabıra ihtiyacınız var.

http://www.yuklesem.com/download.php?id=5561

Beyler Half-life 2 online oynanıyor sanırım ? kapışalım bi ara