• 19-07-2008, 13:44:18
    #1
    Merhaba arkadaşlar ;

    Dün PES2008 oyunu satın aldım. (Çift DVD, orjinal değil.) DVD i takar takmaz Daemon Tools gördüm ve kurmak istediğimde işletim sistemimin desteklemediği uyarısını aldım. Web sitesinden Vista uyumlu sürümü çekerek kurduktan sonra heyecanla img dosyasını aramaya başladım ancak bulamadım. Onun yerine DVD1 ve DVD2 olarak ayrılmış iki ayrı klasörün içerisinde aşağıda gördüğünüz gibi dosyacıklar var. Daha önce Daemon Tools ile yüklediğim oyunların hiçbirinde bu manzara ile karşılaşmadığım için ne yapacağımı bilemedim. Bu oyunu nasıl yüklerim ? Fikir verirseniz sevinirim.

    Teşekkürler.

  • 19-07-2008, 13:49:26
    #2
    Misafir
    Daemon Tools kurmalısın
  • 19-07-2008, 13:52:01
    #3
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daemon Tools kurmalısın
    Daemon Tools kurduğumu belirttim zaten ******. Daemon Tools a gösterecek bir img dosyası bulamadım.
  • 19-07-2008, 13:53:35
    #4
    Misafir
    flt dosyalarını daemon toolsla açmalısın diye biliyorum flt dosyalarını tools la görebiliyormusun .Birde pes gibi bir oyun orjnal alınmayı hakediyor
  • 19-07-2008, 13:57:39
    #5
    Mount image dedikten sonra all files i seçtiğimizde görebiliyoruz doğal olarak. Ancak dosyaları seçtiğimizde hiçbir atraksiyon olmuyor. Orjinal alınmayı hak ettiğinin farkındayım zaten birde böyle uğraşmaktansa.
  • 19-07-2008, 14:01:20
    #6
    Misafir
    flt dosya açımı şeklinde çeşitlli aramalar yap googlede sonuca ulaşırsın sanırım
  • 19-07-2008, 14:06:11
    #7
    sanırım dosyalar hjsplit ile parçalanmış....
  • 19-07-2008, 16:01:14
    #8
    Kesin bir çözüm bilen yok mu ?
  • 19-07-2008, 17:56:56
    #9
    hjsplit ile baktın mı rudeboy?bence onla parçalanmış gibi görünüyor.