Merhaba arkadaşlar ;
Dün PES2008 oyunu satın aldım. (Çift DVD, orjinal değil.) DVD i takar takmaz Daemon Tools gördüm ve kurmak istediğimde işletim sistemimin desteklemediği uyarısını aldım. Web sitesinden Vista uyumlu sürümü çekerek kurduktan sonra heyecanla img dosyasını aramaya başladım ancak bulamadım. Onun yerine DVD1 ve DVD2 olarak ayrılmış iki ayrı klasörün içerisinde aşağıda gördüğünüz gibi dosyacıklar var. Daha önce Daemon Tools ile yüklediğim oyunların hiçbirinde bu manzara ile karşılaşmadığım için ne yapacağımı bilemedim. Bu oyunu nasıl yüklerim ? Fikir verirseniz sevinirim.
Teşekkürler.