Lolcüler burdamı :D ?
15
●1.022
- 22-06-2016, 21:46:29trdeyim ama west gecebiliriz. elonuz nedir hocam biz tayfaca gümüş gold uzAtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2016, 21:55:59Ben Plat ligindeyim. Ama silver ligde 2 arkadaşım var diye Bronz 5 hesap aldım onları boostlamaya çalışıyorumCevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2016, 22:31:02boostlanmıyor be hocamAtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

west de durum farklıdır belki
- 22-06-2016, 22:42:48bende ortada bir şey olmayınca pek ciddiye alamıyorum. ligin ne hocam?AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2016, 22:45:14TR unranked, Euw silver 1 hocam ama TR'de daha ağırlıklı oynuyorum champ daha fazla ve full run pageCevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2016, 18:27:54Henüz bronz hesap ile 4 oyun girebildim. 3'ünü kazandık, birisinde de bayağı öndeydik ancak 17 dakika boyunca orta koridorunuz AFK olunca kazanılmıyormuş onu öğrendikCevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız sadece bizim için geçecekseniz geçmeyin boşuna West'e. Özellikle kimse bulamayınca oyunlar sıkıcı oluyor.
Oyuna Sezon 4'te TR'de Gold olarak başladım ve Gold 1 bitirdim. Sezon 5'te West'te Gold 1 tamamladım. Şu an Plat'tayım ve her oynayabildiğim süreçte kendimi daha da geliştiriyorum.
