• 22-06-2016, 18:56:10
    #1
    Malum her ramazan gibi bu ramazan da iftara kadar sonrasında iftardan sahura kadar lol oynuyoruz üniversite arkadaşlarımla. Dereceli oyuna gelebilecek arkadaşlar skype adreslerini mesaj atabilirse sevinirim. Hayırlı günler
  • 22-06-2016, 21:33:03
    #2
    EUW'deyseniz Cuma ve Cumartesi geceleri oynayacak adam arıyoruz.
  • 22-06-2016, 21:46:29
    #3
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EUW'deyseniz Cuma ve Cumartesi geceleri oynayacak adam arıyoruz.
    trdeyim ama west gecebiliriz. elonuz nedir hocam biz tayfaca gümüş gold uz
  • 22-06-2016, 21:55:59
    #4
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trdeyim ama west gecebiliriz. elonuz nedir hocam biz tayfaca gümüş gold uz
    Ben Plat ligindeyim. Ama silver ligde 2 arkadaşım var diye Bronz 5 hesap aldım onları boostlamaya çalışıyorum
  • 22-06-2016, 22:31:02
    #5
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Plat ligindeyim. Ama silver ligde 2 arkadaşım var diye Bronz 5 hesap aldım onları boostlamaya çalışıyorum
    boostlanmıyor be hocam west de durum farklıdır belki
  • 22-06-2016, 22:38:29
    #6
    Eğlence amaçlı her türlü oynarım, ranked oyunlardaki sinir stres bana gelmiyor. Euw veya TR farketmez. Mainim sup
  • 22-06-2016, 22:42:48
    #7
    AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğlence amaçlı her türlü oynarım, ranked oyunlardaki sinir stres bana gelmiyor. Euw veya TR farketmez. Mainim sup
    bende ortada bir şey olmayınca pek ciddiye alamıyorum. ligin ne hocam?
  • 22-06-2016, 22:45:14
    #8
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende ortada bir şey olmayınca pek ciddiye alamıyorum. ligin ne hocam?
    TR unranked, Euw silver 1 hocam ama TR'de daha ağırlıklı oynuyorum champ daha fazla ve full run page
  • 23-06-2016, 18:27:54
    #9
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boostlanmıyor be hocam west de durum farklıdır belki
    Henüz bronz hesap ile 4 oyun girebildim. 3'ünü kazandık, birisinde de bayağı öndeydik ancak 17 dakika boyunca orta koridorunuz AFK olunca kazanılmıyormuş onu öğrendik Yalnız sadece bizim için geçecekseniz geçmeyin boşuna West'e. Özellikle kimse bulamayınca oyunlar sıkıcı oluyor.

    Oyuna Sezon 4'te TR'de Gold olarak başladım ve Gold 1 bitirdim. Sezon 5'te West'te Gold 1 tamamladım. Şu an Plat'tayım ve her oynayabildiğim süreçte kendimi daha da geliştiriyorum.