Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
trdeyim ama west gecebiliriz. elonuz nedir hocam biz tayfaca gümüş gold uz
Ben Plat ligindeyim. Ama silver ligde 2 arkadaşım var diye Bronz 5 hesap aldım onları boostlamaya çalışıyorum