Konu
Lolcüler burdamı :D ?
22-06-2016, 21:55:59
#4
AtomCmyLMz
Cevher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
trdeyim ama west gecebiliriz. elonuz nedir hocam biz tayfaca gümüş gold uz
Ben Plat ligindeyim. Ama silver ligde 2 arkadaşım var diye Bronz 5 hesap aldım onları boostlamaya çalışıyorum