Autopatcher sorunu !!! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Autopatcher sorunu !!!
3
●
364
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
Autopatcher sorunu !!!
04-05-2015, 19:08:00
#1
Netaktif
Autopatcheri sorunsuzca 85 gün kullandım ama sorun olustu oda
Şu sekilde autopatcher ile oyuna giriş yapıyor ama karekterde atıyor
Ama normal client dosyasıyla sorunsuzca oyuna giiriş mevcut.
04-05-2015, 20:04:29
#2
ByKuzey
files tarafıyla oynadınızmı hiç ?
04-05-2015, 21:02:47
#3
SaruCan
Yazdığınızın oto patcherla alakası yok , Bir pack dosyası değiştirilmiş veya files taraflı bir müdehale olmuş.
04-05-2015, 22:46:22
#4
anfidya
Auto pathcer başka bir game.exe yi çalıştırıyor olabilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler