• 04-05-2015, 19:08:00
    #1
    Autopatcheri sorunsuzca 85 gün kullandım ama sorun olustu oda
    Şu sekilde autopatcher ile oyuna giriş yapıyor ama karekterde atıyor
    Ama normal client dosyasıyla sorunsuzca oyuna giiriş mevcut.
  • 04-05-2015, 20:04:29
    #2
    files tarafıyla oynadınızmı hiç ?
  • 04-05-2015, 21:02:47
    #3
    Yazdığınızın oto patcherla alakası yok , Bir pack dosyası değiştirilmiş veya files taraflı bir müdehale olmuş.
  • 04-05-2015, 22:46:22
    #4
    Auto pathcer başka bir game.exe yi çalıştırıyor olabilir.