Konu
Autopatcher sorunu !!!
04-05-2015, 19:08:00
#1
Netaktif
Autopatcheri sorunsuzca 85 gün kullandım ama sorun olustu oda
Şu sekilde autopatcher ile oyuna giriş yapıyor ama karekterde atıyor
Ama normal client dosyasıyla sorunsuzca oyuna giiriş mevcut.