• 24-10-2014, 11:04:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dünya çapında milyonlarca oyuncu tarafından oynanan League of Legends oyununda, bir açık meydana geldi!

    Reddit’te stewpeed adlı bir kullanıcı, yaptığı açıklamada herkesi şaşırttı. Çünkü yaptığı açıklamada, LoL’de şuan kullanılabilir bir açık olduğunu ve bunu kanıtlayabileceğini söyledi. Bu açığa göre, şampiyonların kendi üzerinde kullandığı yetenekleri, bu açık sayesinde başka şampiyonların üzerinde de kullanabiliyoruz.

    İşte açığın kullanılabildiği şampiyonlar;

    Rumble (W)
    Sion (W)
    Twisted Fate (W)
    Jax (W)
    Master Yi (R)
    Annie (E)
    Singed (R)
    Vayne (R)
    Trydamere (R)
    Teemo (W)
    Blitzcrank (W)
    Ashe (Q)
    Zilean (W)

    Açık hakkında bazı örnek videolar;

    Dünya çapında milyonlarca oyuncu tarafından oynanan League of Legends oyununda, bir açık meydana geldi!

    Reddit’te stewpeed adlı bir kullanıcı, yaptığı açıklamada herkesi şaşırttı. Çünkü yaptığı açıklamada, LoL’de şuan kullanılabilir bir açık olduğunu ve bunu kanıtlayabileceğini söyledi. Bu açığa göre, şampiyonların kendi üzerinde kullandığı yetenekleri, bu açık sayesinde başka şampiyonların üzerinde de kullanabiliyoruz.

    İşte açığın kullanılabildiği şampiyonlar;

    Rumble (W)
    Sion (W)
    Twisted Fate (W)
    Jax (W)
    Master Yi (R)
    Annie (E)
    Singed (R)
    Vayne (R)
    Trydamere (R)
    Teemo (W)
    Blitzcrank (W)
    Ashe (Q)
    Zilean (W)

    Açık hakkında bazı örnek videolar;


    http://www.youtube.com/watch?v=M0EL5D2Yhx0




    http://www.youtube.com/watch?v=Snc3sumyGL4




    http://www.youtube.com/watch?v=Snc3sumyGL4


    Kaynak : http://alwaysesport.com/league-of-legendsde-acik-var/
  • 24-10-2014, 11:09:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    peki bu bir program sayesinde oluyor sanırım fiora resmen master olmuş
  • 24-10-2014, 11:16:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    abduko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bu bir program sayesinde oluyor sanırım fiora resmen master olmuş
    Aynen ahaha .
  • 24-10-2014, 11:25:05
    #4
    Hiç fena değil
  • 24-10-2014, 11:30:06
    #5
    Acik dun 18 itibariyle kapandi 3 gun once ckti ve baya isime yaradi
  • 24-10-2014, 11:56:53
    #6
    ayrıca burda oyunu oynayanlar varsa ben akşam 20:00 sularında işten sonra oyuna giriyorum isterseniz takım olarak oynayabiliriz
  • 24-10-2014, 12:02:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    oktayakbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acik dun 18 itibariyle kapandi 3 gun once ckti ve baya isime yaradi
    abduko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayrıca burda oyunu oynayanlar varsa ben akşam 20:00 sularında işten sonra oyuna giriyorum isterseniz takım olarak oynayabiliriz

    @oktayakbal hadi ya bundan haberim yoktu .

    @abduko hocam silmiştim lol'u yeniden mi kursam acaba .
  • 24-10-2014, 12:07:40
    #8
    @bipixel bi konu açsak lol oynayan varsa takım kurarız eğleniriz akşamları ergenler olmuyor genelde zevkli oluyor. 23 levelim
  • 24-10-2014, 12:17:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    abduko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @bipixel bi konu açsak lol oynayan varsa takım kurarız eğleniriz akşamları ergenler olmuyor genelde zevkli oluyor. 23 levelim

    Hocam şuan kulaklığım yok işte . Kulaklık ayarlarsam takım kurarız tabi ki ayıpsın .