Konu
Lol'de açık var !
24-10-2014, 12:17:05
#9
bipixel
Üyeliği durduruldu
abduko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@bipixel bi konu açsak lol oynayan varsa takım kurarız eğleniriz akşamları ergenler olmuyor genelde
zevkli oluyor. 23 levelim
Hocam şuan kulaklığım yok işte
. Kulaklık ayarlarsam takım kurarız tabi ki ayıpsın
.