abduko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@bipixel bi konu açsak lol oynayan varsa takım kurarız eğleniriz akşamları ergenler olmuyor genelde zevkli oluyor. 23 levelim

Hocam şuan kulaklığım yok işte . Kulaklık ayarlarsam takım kurarız tabi ki ayıpsın .