Acik dun 18 itibariyle kapandi 3 gun once ckti ve baya isime yaradi
ayrıca burda oyunu oynayanlar varsa ben akşam 20:00 sularında işten sonra oyuna giriyorum isterseniz takım olarak oynayabiliriz
@oktayakbal hadi ya bundan haberim yoktu

.
@abduko hocam silmiştim lol'u yeniden mi kursam acaba

.