oktayakbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acik dun 18 itibariyle kapandi 3 gun once ckti ve baya isime yaradi
abduko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca burda oyunu oynayanlar varsa ben akşam 20:00 sularında işten sonra oyuna giriyorum isterseniz takım olarak oynayabiliriz

@oktayakbal hadi ya bundan haberim yoktu .

@abduko hocam silmiştim lol'u yeniden mi kursam acaba .