Şöyle bi oyun vardı
47
●2.788
- 18-05-2014, 23:28:32O hatıraları bir nebze olsa yad etme peşindeyim yıllardır ama bulamadım bi türlü oyunu bende hocamUfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hatırladığım tek harita var düzgün bir şekilde. Onunda krokisi böyle: çizim saçma ama oyunu oynamış ve hatırlamış olanlar eminim bilir bunu
- 18-05-2014, 23:29:06Üyeliği durdurulduaynen bende duygulandım özelikle karşı kuleye çıkıp karşıdan gelenleri vurmak ve oradan aşşağı düşmekUfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




- 18-05-2014, 23:30:25yok hocam onuda biliyorum o da değil malsefmka688 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu yukarda kroki ekledim onun tarzında bişeydi
- 18-05-2014, 23:31:44Üyeliği durdurulduhocam çok açıklayıcı olmuş yani gerçektenYavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


çok zorlandın mı ?


- 18-05-2014, 23:33:10Paint sağolsun hocammka688 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

aynen hocam o gibi duruyor inş o durdogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


))
