• 18-05-2014, 23:05:36
    #1
    Merhabalar çocukluğumda oynadığım bi oyun vardı oynadığım zamanlarda ilkokula bile başlamadığım için ismini bile bilmiyorum ama çok eski bir oyun. Yıllardır aradım ama ismi olmadığından içeriğine göre aradım bulamadım belki aramızda bilenler vardır hatırladığım şunlar;

    Kırmızı bide mavi takım vardı, kırmızı ve mavi takımında kalelerinde, bölgelerinde korumak zorunda oldukları bir bayrak vardı. Bayrağı karşı takım alıp kendi kalelerine götürüyorsa oyun bitiryordu. Amaç karşı tarafın bayrağını almak veya kendi bayrağını korumak tarzında bişeydi. Bölümler vardı hatırladığım kadarıyla bölümü kendin seçiyordun. Kırmızı ve mavi takım olduğu garanti. Dğeişik silahlar vardı. Hatırladığım ve aklımdan çıkmayan bir kısımda oyunda elektrikli testere vardu ama uzay gibi bi yerdeydi oraya ulaşmak imkansız olduğu için kimse alamıyordu onu .

    Oyun çok eski ve aklımda kalan tek kısım bunlar, bilebilen bi babayiğit var mı acaba
  • 18-05-2014, 23:11:56
    #2
    Unreal Tournament olabilir mi?
  • 18-05-2014, 23:13:43
    #3
    quake 3 yada 4 olabilir yaşınıza göre hangisine denk geldiyseniz
  • 18-05-2014, 23:15:59
    #4
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Unreal Tournament olabilir mi?
    Resimlerine baktım hocam tam emin olamadım, indirip oynayarak bi kontrol edeyim benziyor ama muhtemelen değil gibi teşekkürler ilginize

    edit: http://prntscr.com/3kfsac şu resmi görünce aslında bir parıltı oldu %80 civarı bir ihtimalle sanırım doğru iz üstündeyiz hocam indiriyorum kontrol edeceğim

    Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    quake 3 yada 4 olabilir yaşınıza göre hangisine denk geldiyseniz
    Değil hocam bi ihtimal o olabilir diye önceden bi arkadaşımın tavsiyesiyle indirp hepsini oynamıştım bu da değil teşekkür ederim ilginize
  • 18-05-2014, 23:18:12
    #5
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimlerine baktım hocam tam emin olamadım, indirip oynayarak bi kontrol edeyim benziyor ama muhtemelen değil gibi teşekkürler ilginize



    Değil hocam bi ihtimal o olabilir diye önceden bi arkadaşımın tavsiyesiyle indirp hepsini oynamıştım bu da değil teşekkür ederim ilginize
    vallahi bayrak diyince ilk akla quake gelir multiplayermiydi oynadığınız oyun singleplayer mi
  • 18-05-2014, 23:19:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ne oyunu bu savaş mı futbol mu )
  • 18-05-2014, 23:19:49
    #7
    Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallahi bayrak diyince ilk akla quake gelir multiplayermiydi oynadığınız oyun singleplayer mi
    valla doğru hocam o yüzden banada onu önermişti arkadaşım daha önce ama onu oynadım o değildi unreal tournement biraz daha baskın şuan yok single idi hocam o zamanlar internetim yoktu olsada oynayamazdım sanırım

    aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne oyunu bu savaş mı futbol mu )
    savaş hocam karşıt renkler arasında
  • 18-05-2014, 23:24:57
    #8
    o zamanlar quake2 vardı sonra 3 çıktı akabinde milleti counter heyecanı sardı. muhtemelen senin oynadığında quake3
  • 18-05-2014, 23:26:19
    #9
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimlerine baktım hocam tam emin olamadım, indirip oynayarak bi kontrol edeyim benziyor ama muhtemelen değil gibi teşekkürler ilginize

    edit: http://prntscr.com/3kfsac şu resmi görünce aslında bir parıltı oldu %80 civarı bir ihtimalle sanırım doğru iz üstündeyiz hocam indiriyorum kontrol edeceğim



    Değil hocam bi ihtimal o olabilir diye önceden bi arkadaşımın tavsiyesiyle indirp hepsini oynamıştım bu da değil teşekkür ederim ilginize
    Selam,

    http://i.imgur.com/CeQVzuk.png bu oyunu görünce bütün hatıralar alt üst oldu. Ne oynardık be!