Merhabalar çocukluğumda oynadığım bi oyun vardı oynadığım zamanlarda ilkokula bile başlamadığım için ismini bile bilmiyorum ama çok eski bir oyun. Yıllardır aradım ama ismi olmadığından içeriğine göre aradım bulamadım belki aramızda bilenler vardır hatırladığım şunlar;

Kırmızı bide mavi takım vardı, kırmızı ve mavi takımında kalelerinde, bölgelerinde korumak zorunda oldukları bir bayrak vardı. Bayrağı karşı takım alıp kendi kalelerine götürüyorsa oyun bitiryordu. Amaç karşı tarafın bayrağını almak veya kendi bayrağını korumak tarzında bişeydi. Bölümler vardı hatırladığım kadarıyla bölümü kendin seçiyordun. Kırmızı ve mavi takım olduğu garanti. Dğeişik silahlar vardı. Hatırladığım ve aklımdan çıkmayan bir kısımda oyunda elektrikli testere vardu ama uzay gibi bi yerdeydi oraya ulaşmak imkansız olduğu için kimse alamıyordu onu .

Oyun çok eski ve aklımda kalan tek kısım bunlar, bilebilen bi babayiğit var mı acaba