UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam,

http://i.imgur.com/CeQVzuk.png bu oyunu görünce bütün hatıralar alt üst oldu. Ne oynardık be!
aynen bende duygulandım özelikle karşı kuleye çıkıp karşıdan gelenleri vurmak ve oradan aşşağı düşmek